baga_servicebilService & support

På BAGA är vi väldigt stolta över den serviceorganisation som vi genom åren byggt upp. Som kund kan du alltid ringa oss och få hjälp direkt via telefon. Till exempel kan du få svar på frågor och beställa delar till din anläggning. Här möts du av medarbetare med mångårig kompetens, som kan ge dig svar på dina funderingar. Hit vänder du dig om du har frågor om din anläggning, avtal, installationer med mera.
Vår supportavdelning har öppet följande tider:

Måndag-Fredag: 08:00-16:00
Lunch: 12:00-13:00
Telefon: 0455-61 61 50

För att din BAGA-anläggning ska fungera optimalt behöver den skötas om. Det betyder att du som ägare ska ha koll på att allt ser bra ut. Till din hjälp har du våra egenkontrollprogram. För att vi ska kunna garantera en fullgod funktion för din anläggning rekommenderar vi att du tecknar ett serviceavtal. Information finner du under fliken – serviceavtal.

Ibland händer det, trots våra driftsäkra lösningar, oväntade saker och då rycker våra servicetekniker ut. Vi har egen personal som utgår från Karlskrona, Göteborg och Nyköping. I övriga landet samarbetar vi med BAGA-utbildade serviceentreprenörer, som kan våra produkter lika bra som vi själva.

På BAGA arbetar vi också med driftövervakning via SMS. Det håller koll på våra avtalskunders anläggningar och säkerställer att allt är som det ska. Skulle något se konstigt ut får kunden och vi helt enkelt ett larm via SMS och kan åtgärda felet.