Prisjusteringar för avtal 2019

BAGA Water Technology AB höjer priserna för våra service-, tillsyns-, funktions- och supportavtal 2019. Vi har inte gjort någon justering sedan 2016, varför vi nu agerar för att upprätthålla servicenivån. Vi måste möta höjda kostnader på grund av försämrad svensk valutakurs samt ökade drivmedelskostnader. I de flesta fall handlar det om en liten justering på 4%.

Pågående förändringar och annan viktig information

Vi jobbar med ständiga förbättringar och vill göra det så enkelt som möjligt för dig som kund. Nedan är några exempel:

  • Vi arbetar just nu för att digitalisera vår information och kommunikation, därför önskas att nästan* alla våra kunder använder vår BAGA support-app som finns både för IOS och Android. I appen är all information samlad inklusive arbetsordrar. Du gör också enkelt dina egentillsyner här. Kunder som inte använder BAGA support-app får 100 SEK dyrare avtal för att täcka kostnader för SMS-trafik.

 

*Kunder som köper tjänsten tillsyn av BAGA (vi utför egentillsyn på din anläggning) ska inte använda appen, för då får inte vår tillsynsman meddelande från anläggningen. Av samma anledning ska kunder som har en större variant som heter Compact inte heller använda BAGA support-appen.

  • För att kommunicera med dig som är kund, är e-post effektivt. Om du inte angett den till oss – skicka den, gärna tillsammans med kundnummer, till support@baga.se .

 

  • Vi kommer under 2019 att skicka våra fakturor via e-post! För kunder där vi inte har e-postadress skickar vi pappersfaktura men vi inför en avgift för hanteringen.

 

  • Många kunder har bytt till funktionsavtal, det vill säga BAGA sköter allt på anläggningen. Oerhört kul att vi får det förtroendet! Är du intresserad hör av dig till oss så berättar vi mer!

 

  • Vi digitaliserar även vår avtalshantering, via vår partner Getaccept för e-signering av avtal. E-signering är idag en etablerad standard och har stöd genom signaturlagen (Lag 2000:832) om kvalificerade elektroniska signaturer.

 

  • Tidigt under 2019 byter vi digital plattform för hantering av all anläggnings- och kunddata, vilket ger möjligheter att agera ännu mer proaktivt för att undvika driftstörningar. Det gör också att fler spännande nyheter kommer under året.

 

  • Vi på BAGA värnar om miljön och arbetar aktivt för att bidra till långsiktigt hållbart samhälle. En stor del är naturligtvis att optimera våra resor, därför kan det bli mindre justeringar när på året ni får er service eller tillsyn. Tekniker kontaktar alltid dig före besök.

 

Genom länkarna till höger på sidan kan du läsa mer om våra tjänster och appar.

Följ gärna vår YouTube kanal Baga Water Technology AB.